czwartek, 26 kwietnia 2012

SZUKAM WSPÓŁ DO BLOGA (ALBO USUNIĘCIE)

Szukam pomocy, by ten blog przetrwał, a jeżeli nikt nie będzie chciał to ostatecznie usuwam bloga. Ostatnio mnie nie było (prawie miech albo więcej) za co bardzo przepraszam, oddali mi z naprawy laptopa ale nic na nim nie ma, więc na razie nie będę dodawać grafiki tylko sesje, png's itp... JEŻELI KTOŚ CHCE ZOSTAĆ WSPÓŁ I PROWADZIĆ ZE MNĄ TEN BLOG TO PROSZĘ SIĘ ZGŁASZAĆ TUTAJ W KOMENTARZACH, wystarczy tylko napisać parę danych i informacji oraz pokazać przykład grafiki ( wymagany AP, jeżeli robisz grafe w innym programie niż ten, wiedz, że nie masz najmniejszych szans ) Szukam dobrych grafików;) W komentarzu napiszcie:  

- imię 
- wiek 
- co umiesz? (najlepiej jakbyś umiał/a większość)  
- ile notek w ciągu tygodnia?
 - jakiś kontakt (najlepiej gg, jeżeli nie chcecie publicznie dawać gg to pisać u mnie na prw.MOJA STRONA )

 To tyle ile macie napisać, podawać kontakt lub na początek stronkę, jeżeli będę kimś zainteresowana to napiszę na prw bądź gg. Informacje typu, że nie chcę reklam, albo, że kolejna notka po ... kom pod postem napiszę osobiście do osób, które będą miały największą szanse ze mną współpracować. Na razie tyle, mam nadzieje, że ktoś się zgłosi i nie będę musiała usuwać albo oddawać bloga. :):) Zgłaszajcie się.

3 komentarze:

  1. Moze jednak usuń.

    OdpowiedzUsuń
  2. A co mi tam . ZGŁASZAM SIĘ : D to bd tak :
    - Olga
    - 14.
    - wszystko ; d blendy, avki, nagłówki, tła [ wszystko wszelkiego rodzaju ] a jak czegoś nie umiem to szybko się uczę ; d
    - 1 - 2 ponieważ prowadzę też swojego bloga http://glam-graphics.blogspot.com/ - i na nim też muszę się udzielać ; *
    - gg [ zepsuło mi się O_O ] i kontakt ze mną jest przez poszkole.pl http://poszkole.pl/strona/28538341

    MAM PHOTOSHOPA CS4 pl więc umiem sporo ; d i jak wspomniałam szybko się uczę ; d

    OdpowiedzUsuń